· Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-01063
· Kedvezményezett neve: Halas-Pajzs Kft.
· Vissza nem téritendő támogatás összege: 12,49 MILLIÓ Ft
· Visszatéritendő hitel összege: 15,61 MILLIÓ Ft
· Projekt fizikai befejezésnek napja: 2021. 05.29.
· A projekt tartamának rövid, néhány mondatos bemutatása:
- A Halas-pajzs Vagyonvédelmi Kft 1999.december 29-én alakult meg a Kiskunhalasi Vagyonvédelmi Alapítvány biztonságtechnikai ágazatának
utódszerveként.A Kft. az előd teljes személyi állományát, mind annak szerződéseit, kötelezettségeit átvette.Az Alapítvány biztonságtechnikai ágazata - immár Halas-Pajzs Kft. - 1992 óta van jelen a vagyonvédelmi piacon, mostanra a megye egyik legjelentősebb ilyen profilú cégévé fejlődött.Tevékenységét korábban kizárólag a Kiskunhalasi Rendőrkapitányság illetékességi területéhez tartozó településeken folytatta, napjainkban azonban az ország több nagyobb városában is tevékenykedik. Profiljai: -biztonságtechnikai rendszerek telepítése, karbantartása -telepített riasztórendszerek telefonos, rádiós és GPRS távfelügyelete -fegyveres járőrszolgálat -videómegfigyelő rendszerek telepítése -tűzjelző rendszerek kiépítése, karbantartása -társasházi és családi ház audio-,videókaputelefon rendszerek kiépítése -kapuautomatizálás -szekcionált és billenő garázskapuk felszerelése -ipari sorompók telepítése -struktúrált hálózatok kiépítése -áruvédelmi rendszerek telepítése, karbantartása -objektumok élőerős védelme -pénz és értékszállítás, kísérés -személyvédelem A Halas-Pajzs Kft 24 órás fegyveres járőrszolgálatot lát az alábbi településeken és azok vonzáskörzetében: -Kiskunhalas (székhely) -Jánoshalma -Tompa -Kiskunmajsa,- Mélykút. A Halas- Pajzs Kft megalakulása óta a minőségi vagyonvédelmi rendszerek telepítését rendkívül fontosnak tartja, ezért cégünk elsősorban Bosch vagyonvédelmi eszközöket telepíti.Cégünk egyedülálló módon rendkívül gyors reakcióidejű szolgálattal rendelkezik, a kivonulási idők a távolságtól függően mindössze pár perc, a távolabbi objektumok esetén a minden korú közlekedési szabályokat betartva is a lehető legrövidebb idő alatt kiérkezünk a helyszínre és a megfelelő intézkedést foganatosítjuk. Cégünk jelenleg nem alkalmaz vállalatirányítási rendszert, az ügyfélszám és az elvégzendő feladatok indokolttá teszik ennek bevezetését.Az új rendszer moduljai egymásra épülnek, ezáltal egy komplett, teljes értékű vállalatirányítás valósul meg. Lehetőség van így távoli munkavégzésre is, az adott feladatot bármikor, az interneten keresztül is el lehet végezni.
Érintett területek: CRM, kontrolling - és döntéstámogatás, beszerzés-logisztika, táv-és csoportmunka támogatás, internetes értékesítés, ,elektronikus iratkezelés, adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás.
A projekt kiemelt célja, hogy a Kft. versenyképességének javítása, a digitális gazdaság előmozdítása.A korszerű vállalati folyamatmenedzsmentet és e-kereskedelmet támogató informatikai alkalmazásokat, a felhőalapú, online elérhető üzleti szolgáltatásokat használjunk mindennapjaink során így nyújtva, magas minőségű, versenyképes szolgáltatásokat ügyfeleinknek, mely gazdaságilag is tovább erősíti a céget.